Spanien

Då var Spanien EM-vinnare. Helt klart bra spelat och de ska ha all ära! :)
Så vad har jag då gjort sedan 25:de juni? Ja ni, jobbat. Varje vardag jobbar jag och när jag inte gör ett arbetspass försöker jag utnyttja dagen så mycket som möjligt. Och när väl helgen kommer, så försöker jag göra den så bra som möjligt! Jag använder min tid, jag lever livet helt enkelt.
Så, jag spenderar inte min tid framför datorn längre utan gör allt annat i livet. För jag mår så otroligt bra just nu, lever ett underbart liv med underbara människor runt om mig. Jag har ett problemfritt liv, behöver inte tänka på något eller leva ett liv jag själv inte är nöjd över. Utan jag kan göra vad jag vill, prioritera vad jag vill och helt enkelt göra det jag tycker om. Mina dagar är inte planerade i detalj, men jag sitter inte heller hemma hela dagarna och ugglar utan jag gör mer spontana saker. Och det är någonting jag tidigare inte kunnat eller vågat, men nu gör jag precis vad jag vill och jag är LYCKLIG.

Japp, det var nog allt från mig för denna gången. Jag ska försöka uppdatera mer nu, men jag tror även att inte så många är inne på datorn på sommaren? Hellre sitter man ju ute :) Dock inte i detta väder som varit, men förhoppningsvis vänder det snart och vi bjuds på strålande solsken! Godnatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0