Planer

Dagens planer blev inte alls som tänkt utan nu sitter jag och lyssnar på musik och käkar godis medan jag försöker klura ut vad jag ska äta idag eftersom ingen mat är gjord eftersom jag skulle fixar det skälv men det blev svårt på grund av vissa saker :) Men men, jag får väl försöka tänka lite till så kommer jag väl på något! Har för övrigt sjukt ont i halsen, IGEN. Har haft halsfluss och äter fortfarande penicillin men nu har jag istället blivit förkyld och fått ont igen... Men nu ska jag sluta klaga :) Imorgon blir det i vilket fall fika med gose Hanna vilken jag längtar till, sp länge sedan nu! Nepp dags att göra någon nytta och man kan faktiskt inte leva på godis, hur gott det än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0