Lördag

Gårdagen var riktigt bra! Gjorde absolut ingenting förutom att äta massa gott och helt enkelt bara ta det lugnt. Blev en hel del tvtittande och somnade även några gånger i soffan vilket bara var skönt. Att kunna få sova när man vill och egentligen inte ha några krav är underbart :) Vaknade sedan av att mamma kom in i huset vilket bidrog till lite småprat innan vi båda gick till sängs :) Sedan sov jag otroligt skönt inatt!

Vad jag gjort idag är ingenting som är intressant, har endast kollat lite tv och kikat runt på datorn. Helt enkelt absolut ingenting :) Jag ska snart bege mig mot köket för att äta lite innan jag tar på mig varma kläder för att gå en promenad i yrvädret med Jesper, Malin och Fransmannen :)

Ikväll åker jag mot hjärtat mitt för att ha en riktig myskväll, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0