Hundar

Igår när jag var hos Alexander kollade jag lite på några söta hundar! Är riktigt sugen på en fransk bulldog(tror dom jag verkligen vill ha heter så, dock är dom lite mindre än vad fransk bulldog blir...Jag är dock inget geni på hundar), så himla gosiga och söta! Sedan skulle jag ju inte tacka nej till en Pomeranian heller, men den måste vara väldigt söt hihi :)





SÖTA!







Såg nu att mopsar liknar dom jag menar! Dock är dom inte lika tjocka som fransk bulldog, så kanske en blandning vore det bästa? :D






Inte ofta jag gör hundrelaterade inlägg! Men jag skulle verkligen vilja ha en gosig liten hund, men dock är det bara en dröm. Men ändå, drömma kan man!


Hur söt är de inte? Sök även på Boo så får ni se världens sötaste hund, och han är en pomeranian vad jag fått höra!

http://www.boothedog.net/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0