14 & 15 Januari 2012

Gårddagen var väldigt bra!! Efter en god frukost åkte jag, mamma och pappa till överby för att kolla lite och även köpa lite mat. Blev även en riktigt god fika på det, samt följde en jacka med mig hem.
Efter det lagade jag mat för att senare gå till min bror med familj och fika :) När vi sedan kommit hem igen kom Fridisen min hem till mig för lite filmmys! Vi såg Horrible Bosses och åt lite småplock, en riktigt bra avslutning på dagen helt enkelt :)
Så gårddagen var riktigt bra, en lugn, mysig men ändå händelserik dag. Helt enkelt som en lördag ska vara!

Denna dag då? Vad bjuds den på? Städa lite till i mitt rum innan jag försöker mig på att skriva ett argumenterande tal. Vad ska jag prata om egentligen? Har verkligen ingen lust att skriva eller att hålla ett tal men måste man så måste man. Jag är verkligen inte säker på vad ämnet skall vara, antingen tar jag abort eftersom jag har tidigare arbeten och tal om det eller så väljer jag något helt annat. Antingen om lagstftningen 3-dagars helg eller om typ våld tvspel och den debatten. Hm, hjälp mig!

Nej, dags att ta tag i dagen och kanske äta en liten frukost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0