Vuxna världen

Har ni, liksom jag sparat på er "flytta hemifrån saker"?
Jag har alltid varit emot detta och egentligen aldrig önskat mig någonting som har med det att göra. Men på min 18-årsdag så önskade jag faktiskt mig tallrikar som jag tyckte var riktigt fina. För jag hade faktiskt ingenting annat att önska mig, och nu känner jag att det var ett bra val. Så jag har 6 av varje tallrik, 10 koppar och sedan en servis sedan jag var liten. Dock har jag även en brödrost som just nu ligger i min säng, fråga mig inte hur den kom hit eller varför men det var faktiskt som så att mina föräldrar hade en över i källaren som de tog upp för att vi skulle hitta den när den väl behövdes. Så det var ju bra? :)
Men bestick tänker jag köpa när tillfället är här och även andra små saker! Dock har jag stora planer om vad som ska köpas och framför allt hur de ska se ut. Lite kul ändå ju? :)



Det är dessa tallrikar och muggar som jag har, dock kommer det bli fler. Men som ni ser är det faktiskt olika färger och ja, rosa, vilket inte förvånar men ni ska se detta tillsammans för det blir riktigt snyggt! Tro det eller ej :) Dock kommer jag köpa/önska/få vita stora tallrikar som de rosa och även något i den blå färgen som finns. Ja, det var då allt från den vuxna världen!

Kommentarer
Postat av: Josefine

2012-02-25 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0