Torsdag

Är så otroligt trött i hela kroppen! Benen värker, fötterna värker, armarna värker, magen värker och så har jag ont i näsa och hals. Så kan det gå efter ett hårt träningspass! Men skönt var det även om jag känner mig som en strandad säl just nu.

Hur har eran torsdag varit då? Och hur kommer er fredag att vara? På mitt schema kommer det står det skola, skola och skola! Först ska jag iofs ha ett möte med skolan SYO med min mamma för att få lite tips och svar på frågor angående högskolan! På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske bara blir att ta det lugnt. Men fika med Julia är dock inplanerat! :)

Nej, nu ska jag titta till maten så att jag snart kan käka. Ha det underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0