Kärlek är inte att hitta någon man kan leva med. Kärlek är att hitta någon man inte kan leva utan.

Nyss hemkommen efter skola och lite käka med Fridis! Vi kunde inte motstå våra magars suktan efter kebabtallrik så fick helt enkelt ta ett besök där och käka lite gott :) Så hur har eran dag varit? Intensiv som min? Hoppas i vilket fall att ni haft en lika bra onsdag som jag :)



Har kommit på hur konstigt det kan vara att sakna en person hela tiden. Jag saknar alltid Alex, det kvittar om vi setts fem sekunder innan. Det är helt enkelt jobbigt att vara ifrån honom och även om jag var hos honom hela förra helgen så känner jag nu att jag måste träffa honom innan jag går itu. Är inte det lite märkligt? Eller jag tycker ändå det är underbart men att man kan sakna någon så mycket att magen gör ont och tårarna kommer fram?
Det är svårt att beskriva hur ont det faktiskt kan göra, men ändå går ju jag och Alexander i samma skola och har vissa lektioner tillsammans men det kvittar faktiskt. Jag vill träffa honom varje dag i skolan och varje dag utanför skolan och jag kan förstå om vissa inte förstår sig på tjejer! För det gör knappt jag. Men jag älskar ändå saknaden av den man älskar, även om det kan vara jobbigt ibland och att man vet att man faktiskt inte kan vara fastkedjan vid honom hela tiden. För hur hade det sett ut? Någon hade ju helt enkelt tröttnat tillslut, men jag tänker då inte tröttna!
Ja, det var lite eftertankar det där... Men det jag ville komma fram till är att jag saknar honom hela tiden, det kvittar vad. Men det är ju egentligen bara något positiv för det bevisar att inte hittat den jag kan leva med utan den jag inte kan leva utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0