7 februari

Projektarbetet är i fullgång så har inte haft tiden att lägga energi på annat! Men här är jag, glad och motiverad! :)
Dagarna som gått har jag som sagt använt för att jobba med mitt och Fannys projektarbete där vi samlar in kläder för att åka till Narva, Estland och överlämna. Fattigdomen där är stor även om man inte kan tro det och sjukdomar sprider sig fortare för varje dag. De är utsatta och behöver vår hjälp, just därför vi jobbar med detta.

Annat jag har gjort är väl inte direkt minnesvärt, tränat och bara tagit det lugnt helt enkelt. Skönt om man säger så!
Jag ska alldeles strax dricka upp mitt te innan jag faktiskt bäddar ner mig i sängen för att kolla lite tv och kika runt på datorn, behöver lite avkoppling känner jag!

Men vad har ni gjort dessa dagar? Haft en bra början på veckan? Det hoppas jag för det är ni alla värda!



Lite inredning från mitt rum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0