22 februari

Länge sedan jag kände att min kropp verkligen skrek efter sängen. Huvudet är inte trött men min kropp är helt slut.
Dagen började med att jag försov mig 30 minuter så när jag gick upp vid 06:00 var det snabba ryck som gällde. 07:45 satte jag mig i bilen och begav mig mot Strömslund för att hämta Frida innan vi åkte vidare till Victoria för att hämta upp henne. Det var nämligen Ullared som stod på schemat!
Efter 2 timmars bilkörning var vi framme och det var faktiskt riktigt lite bilar och folk! SKÖNT!
Dock började jag dagen där med att köra på enkelriktad väg på parkeringen, så vi ser några som står längre bort och skrattar åt oss. Men skratt förlänger livet, inte sant?
Men jag blev riktigt nöjd med det jag köpte och sällskapet var underbart! :)
Det jag fick med mig hem var:
Tröja
2 väskor
Nagellack
Puder
Eyeliner
Concealer
Läppstift (tro det eller ej)
Tavelram
Inredning
Stor tallrik (uppläggnings fat, kunde inte låta bli!)
Schampoo, balsam, m.m.
Var allt en hel del och finns lite mer i påsarna!

Efter hemresan åkte jag direkt och hämtade min prins då vi skulle som sagt åka och äta på O´Learys! Och det var riktigt mysigt, är alltid bra med honom så!
Sedan åkte jag hem för att packa upp och sedan åkte jag och hämtade mamma. Så nu har jag äntligen landat, och mina ben värker kan jag lova. Men det är ändå en härlig känsla, för denna dagen har varit den bästa på länge, en riktigt bra kombination vill jag lova!

Nej, nu ska jag vila kroppen ännu mer genom att kolla på House och gosa ner mig under täckena. Sov gott godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0