1 år

Igår hade jag en underbar dag! Firade 1-år med min älskling och vi tog mest hand om varandra, bowlade, åt gott och ja var med varandra. Till honom gav jag ett stort kort med lite text samt två biljetter till Magnus Betnér i Vara den 23:e februari! Då tänkte vi äta lite innan och kanske övernatta där, vi får se!
Av honom fick jag världens finaste sak :) Ett A med strass på från Thomas Sabo som jag skulle ha i mitt armband bredvid min berlock med ett M. Så nu finns ett A och ett M bredvid varandra, precis som det ska vara! :)

Denna dag kommer att bestå av ett litet besök på Överby för att köpa en sak till pappa sedan förbi Alexander och sedan hem för att packa väskan och käka för att sedan dra och träna!


Återigen tack Alexander för ett underbart år, det bästa någonsin! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0