Torsdag

Ja, jag är då inte frisk än. Men är på bättringsvägen och det är huvudsaken! Med den elefantdosen med pencilin kan jag inget annat än att bli frisk :) Blir hemma även imorgon men då ska jag faktiskt till Slusscafét en snabbis också. Prata lite och även börja jobba, jag har nämligen fått rollen som inköpsansvarig och "chefens högra hand", så det är riktigt kul! Mycket jobb = mycket pengar :) Så, måste börja arbeta med detta eftersom vi öppnar nästa helg och sedan är det jobb varje dag som gäller för mig. Med andra ord måste jag beta av allt plugg jag har på axlarna så jag kan lägga ner tid på arbetet också, men det klarar jag!

Nu ska jag skriva lite på en uppgift innan jag vilar. Efter att jag anstränger mig bara några minuter blir jag helt slut sen, men bara att kämpa vidare.

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0