Proom

Klockan tio var jag och klippte mig och kan väl säga att ungefär 10 cm blev avklippt, och då överdriver jag inte. Jag fattar inte att varje gång mitt hår bli extra långt så måste jag klippa mig, så typiskt! Men men, välbehövligt och snyggare om det ser fräscht och bra ut :)
Pratade även om balfrisyr och planerna ser väldigt bra ut! Längtar längtar längtar! :D

Nu ska jag fortsätta med att försöka plugga lite innan jag åker till mataffären för att köpa lite smått och gott som behövs, ha det bäst!


Liknande detta tror jag, dock inte så "stort" framtill...

Eller:

Liknande detta, inte hår där fram och inte riktigt sådana lockar utan de ska vara större och fylligare, ja planer finns som sagt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0