Få men bra

Jag är alltid den tjej som har ett leende på läpparna, som ingen tror kan vara ledsen eller arg. Det är få som verkligen vet vem jag är på insidan, vem som vet när jag faktiskt inte är glad. Den som verkligen känner mig vet att jag nu inte har det där leendet och det vet även jag. Det gör ont i mig att veta saker och ting, att känna saker och ting, men med dom som finns i min närhet så klarar jag av att ha det där leendet. Och jag ska visa världen, och er att ni inte kan klanka ner på mig, att jag är stark och ändå är lycklig.

Tack för att ni finns, familj, pojkvän, vänner och de andra i min närhet som ger mig kärlek och lycka. Ni kanske är få, men ni är sanna, tror på mig och älskade av mig och det är det viktigaste. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var med i min Bro Of The Weekend! Tävling.

Det är precis som en veckans blogg förutom att du har chansen att bli The Bro!

Vinnaren får önska en specifik som hon/han vill att jag ska skriva om mer än ett vanligt inlägg om han/hons blogg!



Du behöver bara säga att du är med ingenting mer!

2011-11-19 @ 23:59:11
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/
Postat av: bella

hej sötnos kolla gärna in min blogg om livet som modell i new york city :)! puss

2011-11-20 @ 03:00:54
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0