En lång dag

Dagen har varit lång, den började med att äta frukost i sängen vid nio innan jag begav mig ut för att tvätta bilarna. Ja, tro det eller ej men det gjorde jag! Tre bilar blev tvättade och efter en timma var jag klar, och då var det bara att börja göra iordning mig för att åka mot Skara! Väl i Skara bjöds det på trevligheter, alla från min pappas sida var där så det var stort stå och hej hela dagen lång! Vid sju åkte vi hemåt och väl hemma så blev det tv tittande med gottigheter :) Med andra ord en lång, händelserik, intressant och rolig dag! Det enda som fattades eller fattas här bredvid mig är min Alexander, gör ont att inte få vara vid honom. Min dröm :)

Nej, nu ska jag nog kika lite på vad nätshopping har att erbjuda! Blir inte att klicka hem något idag men alltid kul att kolla runt lite, och det är ju inte alls för lång tills dess att julen är här! Natti mina små grodor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0