Trött

HERREGUD! Vad jag är trött, kan knappt se vad jag skriver då ögonlocken hänger vid knäna. Men ändå, skönt att vara trött och få veta att jag inte har någon som helst tid att passa imorgon! Var länge sedan jag verkligen fick sova ut, har ju jobbat några helger så känns otroligt skönt vill jag lova!
Annars, mår jag bara suveränt. Magaluf närmar sig och känner att det där med bilkärning bara blir bättre och bättre!
Hur mår ni då raringar? Bra, dåligt? Glad, ledsen? Trött, pigg? Hoppas i vilket fall ni mår underbart, för det är ni värda :)

Bättre uppdatering kommer, men känner efter att jag fått skriva om denna mening ett antal gånger på grund av synbrist känns det som om det är dags att slå ihop ögonen och låta dom vila över natten. Därför hörs vi imorgon gott folk, och ni ska veta att jag uppskattar era besök till min lilla gömma otroligt mycket! Så godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0