Resan

Jadu, efter mycket tankar och känslor och händelser kring allt som har med resan att göra börjar det nu närma sig. Ombokning har skett då vårat flyg blivit inställt, och hoppas nu att askmolnet inte förstör mer!

Dock känner jag en stor ond klump i magen, i halsen och överallt. Även en smärta i hjärtat, då jag för en stund sen sa hejdå till min älskade prins och även nyss sa godnatt till mina föräldrar. Fy, vad jobbigt det kan vara att vara ifrån dom man håller sig kär! Men har ju underbara vänner som kommer göra det super ändå, men tankarna finns ändå, och saknaden finns.

Nu får jag försöka att packa ner det sista för att sedan lägga mig, och hoppas på att flyget går imorgon. Och jag älskar er alla!

Kommentarer
Postat av: Fridiloo

love yoou my friend!♥♥

2011-05-25 @ 08:25:11
URL: http://frajdasvensson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

I love you too! <3

2011-05-25 @ 23:08:03
URL: http://thildy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0