Danmark

Ni kanske vill veta vad jag gjorde i Danmark?
Jag var som sagt där med min pojkvän och hans föräldrar, och vi bodde i ett hus med väldigt bra terass. Vi gjorde egentligen inte så speciellt mycket, mest tog det lugnt och hade det mysigt.

Vi gick till stranden, vi spela lite minigolf, vi badade, vi var i Skagen centrum, vi var på ett museum, på grenen och vid en kyrka i sanden. Det var egentligen det vi gjorde, vilket jag tycker resulterade till något väldigt bra! Det var även otroligt vackert och fint väder, vilket har gjort resan till något ännu bättre!
Träffade även på en STOR zebraliknande orm när vi besökte grenen, vi skulle gå på en stig innan vi nådde stranden och där ungefär 20 cm framför mina fötter låg den äckliga kringlande STORA ormen. Därifrån sprang jag iväg, upp dit vi tidigare gått och storgrät. Jag var i chock, haha! Jag hatar nämligen ormar, men den man som min man är tog självklart fram kameran och tog kort på odräglet. Så, det är min historia om min resa till Danmark!

Förövrigt är det inte långt kvar till Magaluf med tjejerna och en dag efter att vi kommit hem ska jag vidare till resa 2 till Danmark med min familj och självklart älsklingen :)
Nu ska jag se om jag orkar med denna dag, så vi hörs ikväll goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0