Vår

Hej alla godingar!
Idag känner jag att denna dag kommer bli bra, jag har bara den känslan! Det började med att jag fick sova lite extra länge så jag somna tidigt igår och fick dessutom skjuts av Adam till skolan, vilket bidrog till att min sömn inatt steg till enda 8 timmar och 30 minuter!
Känn på den ni! Nu skiner även solen utomhus, vilket gör att jag får värme i min nacke och jag får även lycka att våren verkligen är här!
Dagen idag, kommer att spenderas med plugg, eller i vilket fall nu tills min lektion börjar 12:20! Efter det vankas det utvecklingssamtal vid 15:00 och sedan åka och hämta älskling för att spendera eftermiddagen och kvällen med honom, och kankse även natten! :)
Imorgon bär det även av till Göteborg med klassen, då vi ska besöka universitet och museum, innan vi ska gå och kolla på en teater, så det ska allt bli riktigt trevligt! :)
Nej, nu måste jag fortsätta med mitt plugg, så jag kommer någon vart!
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0