Trött

Ligger just nu i älsklingens säng och försöker göra lite franska, då vi har ett franska seminarie imorgon. YEHA! Men det kommer säkerligen gå bra, orkar inte just nu bara. Får verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna, och egentligen vill jag bara springa ut till honom och ge han en bamse puss. Men först plugg!
Dagen har i vilket fall varit helt okej, en hel del saker som har hänt med ändå bra!
Följde som ni kanske förstått med Alex hem, och blev lite fotboll när vi kom hit. Och jag vann! Hihi :) Men skadade även min stortå, då jag skulle skjuta på bollen men fanns en stor sten bredvid eller ja, rätt nära som jag istället sparkade på och då gick helt enkelt nageln upp och tån började blöda. Men jag överlevde!
Kanske får fortsätta med den underbara och roliga franskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0