Min dag

Denna dag har varit mycket bra! Var som sagt i skolan och begedde mig sedan ner till stan för att träffa bästa Fridisen! Vi gick till bibloteket för att långa lite böcker, både inom svenska och historia. Efter det gick vi till strandgatan och sätt där någon timma, otroligt mysigt och bra! Sedan hämtade pojkvännen min och hans mamma mig, så åkte vi till Jätten för att handla lite inför imorgon.
Sen, så blev jag hemskjutsad och då gick jag och pappsen ut och sprang! Se på den ni! Efter det blev det mat sedan hem en sväng till Jesper och Malin(och Frans då). Så en mycket händelserik dag men en mycket bra dag!
Så, imorgon händer det även. Blir att åka till Malmö med hjärtat mitt, så det ska allt bli skönt. Komma bort från allt för en stund och liksom inte behöva tänka eller någonting, det känns fruktansvärt skönt!
Kommer förmodligen inte blogga från och med imorgon eftermiddag, just so you know! Kanske gör några tidsinställda inlägg :) PUSSS!

Kommentarer
Postat av: fridis

fikkan var superdupermysiig!! bäästa du! ♥

2011-03-24 @ 16:39:29
URL: http://frajdasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0