Sommar?

Allvarligt talat? Vart är sommaren? Vart är värmen? Vart är solen? Den måste vara gömd långt bort åt helvete rent ut sagt för här syns den inte i allafall till! Arg man kan bli, bara på ett väder, men allt beror ju på vädret som ska göra vår sommar. "Sommar"?

I vilket fall har jag haft mina körlektioner för veckan och nästa vecka är det några till, fick även bokat halkan och riskettan så är det ur vägen med. Det går framåt med andra ord, och verkar som om mitt mål kommer att nås! Första veckan i september ska jag ha körkortet i handen, mitt egna lilla tillstånd till att köra streetrace, eller kanske inte, blir nog bara lite åkturer hit och dit. Men men, nu ska jag lägga mig och deppa en stund innan jag går mot nya äventyr, puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0