Min dag

Dagen har bestått av depp, depp och depp, för detta vädret kan man ingenting än att göra det. Men, det blev ändå en lycka inom mig, då jag gjorde det bästa av dagen och den blev underbart gosig! Började med att jag och mamma latade oss fram till två då vi drog till överby för att strö runt lite och äta, sedan åkte jag förbi hjärtat mitt och spenderade kvällen där och kom hem för en stund sedan :) Så dagen kunde inte varit bättre!

Shoppade även en klänning och en stor snygg spegel som jag längre strävat efter! Så nu ska det bli lite tapetkik för jag har börjat tröttna lite, vill ha det lite mer romantiskt eller hur man kan förklara, så hoppas att jag finner några! Såg faktiskt ett par snygga som vi tog en liten bit av för att se om det passar med resten av mitt rum, så troligtvis blir det en av de nedanför, ser bättre ut i verkligheten men ändå:


Nu ska jag lägga mig och läsa lite teori innan John blund knackar mig på axeln, så godnatt kära ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0