Denmaaaaark

FY PÅ MIG! Jag är fan sämst, ändå skriver jag detta en gång varannan vecka men ändå händer ingenting som gör det bättre. Men nu har jag fakitskt haft fullt upp, då jag igår kom hem från Danmark där jag spenderat de senaste dagarna. Det var riktigt bra må jag säga! Och idag, pinade jag mig upp till skolan, och inga lektioner på det... Men men, jag var ändå stark att åka till skolan och visa mig! Imorgon ska jag dock till skolan igen, har en lektion och lite avstämning med betyg. Och det ser allt väldigt bra ut på den fronten, ikväll ska jag även se fotboll med älsklingen min då Sverige möter Finland, det kommer alltså vara landskamp hos familjen Lagerblad!

Nej, nu ska jag fixa det sista i mitt rum innan jag beger mig till soffan med en chipspåse och glor på tv! Puss på er, uppdatering kommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0