Bildform

Idag ökade visst mina besökare! Så välkomna kära ni :) Kanske dags att bjuda på de senaste händelserna i bild form som jag varit med om? Dock börjar jag visa bilder från ett bra tag sedan, då att ladda in bilder från kameran till datorn inte är min starkaste sida, därför får ni nöja er mer lite äldre så länge!


Var och fotade tranor, roligt va?


Danmark med Alex plus hans föräldrar


-||-



Weekendresa till Göteborg med Alex



Danmark med familjen, mormor och morfar, plus syskonens respektive



-||-


Sedan har jag även varit med mina underbara vänner, familj och pojkvän vilket har resulterat till många skratt och mycket glädje vilket jag tycker denna bild instämmer galant på!

Det kommer uppdateras nya bilder som småningom när jag tagit mig i kragen och lagt in dom på datorn! Nu läsa, sen sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0