Norge

Vet inte vart jag ska börja, hur jag ska börja, hur jag ska föklara mina känslor. Men fyfan, vad är det som händer med världen? Ska det se ut såhär? Det som har hänt är helt ofattbart, fruktansvärt. Att först bomba oslo, eller delar av oslo och sedan ta sig ut till en ö för att locka till sig ungdomar för att sedan avrätta dom med ett automatvapen? Vad fan är det för något? Vart är världen på väg?!

Jag lider med de anhöriga, till de som blivit utsatta, till de som blivit offer för denna skandal. Jag är arg, jag är ledsen, jag är besviken, jag vet inte vad jag är. Men det jag vet är att vår värld inte ska se ut såhär. Man ska inte gå runt och vara orolig, rädd för att någonting kan hända ens land, ens familj, en själv. Jag vet några som just nu sörjer, som är helt förkrossade och jag ger alla som lider en hand på axeln och ett medlidande. Jag vill ingenting annat än att få detta ogjort...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0