Sjuk, igen...

Börjar seriöst tycka synd om mig själv, att jag aldrig kan vara frisk? Har självklart blivit sjuk igen, och ja får vara hemma från skolan. Men har jag tur kan jag gå till skolan imorgon, och vissa tycker väl att det är konstigt att jag vill till skolan men jag kan lova er att ofta vara sjuk och ligga hemma inte är någon hit och att bli frisk och få träffa alla igen vore mycket bra.
Men men, har i vilket fall fått remiss till ögon, näsa, hals så bara att vänta på tid så kanske jag en gång för alla får svar på mina problem med bihålorna. För jag vågar knappt flyga längre, eftersom att det gör så fruktansvärt ont och ja, i princip dödar mig. Så svar innan Magaluf vore underbart, men att också få bli frisk vore underbart. Tror jag inte varit helt frisk sedan mars/april, så vore väl på tiden att bli det nu, inte sant?
Ska fortsätta se Desperate housewives, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0