Sick

Fan vad gött att vara sjuk igen! Hade hoppats på att det skulle gå över när jag fick känningar av det i lördags, men ack ack! Men jag har faktiskt inte låtit sjukan ta över mig utan har gjort grejor ändå, vilket har gjort mitt lov till ett utav de bästa! Igår åkte jag till Göteborg med Pontus, Anton och Mattias vilket var otroligt trevligt, de pojkarna är guldvärda!(fick även ett nytt smeknamn, MILFY, hmm...)
Fick även köpa ett fritidskort då västtrafik eller ska man säga västtåg har fått något jävligt konstigt system så att man knappt kan köpa tågbiljetter längre utan ett jävla kort som inte ens fungerar på alla kort, så då blev det näst intill lika mycket pengar att köpa ett fritidskort, men det är bra för nu kan jag dra dit ner när jag vill istället. Träffa alla mina goa göteborgare som jag annars inte har tid för!
Så, för att kortfatta det hela är jag nästintill sjuk, men ändå träffat massa kompisar och gjort roliga saker, samt tycker jag inte om västTÅG(de har ju bytt till ett väldigt vackert namn)!
Förövrigt var deras kontrollant på vägen hem helt puckad, tror han äger hela Sverige, tåget när han är en ynklig liten kontrollant. Även tog det 2 timmar att åka dit, men men nu ska vi sluta klaga! Time for shower, eller dags att sätta på kaffe.
Ha det bäst godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0