Kalaspuff

Har absolut ingenting att göra, väntar på att finaste ska vakna men ändå.
Har egentligen inget direkt att säga förutom att imorgon ska jag åka till Uddevalla för att röntgas, så är lite nervös. Inte nervös för själva CT:n utan mer för resultatet, vore ju riktigt hemskt om dom inte så NÅGOT i min hjärna. Då har jag ju riktigt seriösa problem, eller om dom ser något riktigt konstigt som typ en kalaspuff till hjärna? 
Nej då, något får vi väl hoppas att dom hittar. Och jag hoppas verkligen dom hittar något som dom sedan kan behandla så jag slipper gå runt med denna smärta, oro och ständiga förkylning. Håller tummarna helt enkelt!
-
Hur har er början på lovet sett ut då? Eller alla kanske inte har lov, vissa är väl gamla nog för att ha gått ur skolan och vissa har helt enkelt inte lov denna vecka. Men hur har er början på denna vecka sett ut?
Min vecka har börjat mycket bra, då jag gick upp rätt tidigt igår för att åka till gymmet. Där efter åkte jag hem och åt innan jag for till min bästa vän Matilda :) Sedan blev det hem och äta pizza, och mycket prat!
Dagen vet jag inte hur det kommer att bli, men att mentalt förbereda mig för röntgen kanske, haha mes som jag är...
Resten av veckan verkar blir mycket bra, våffelkväll hos mig imorgon kväll och på fredag är det Göteborg som gäller och på lördag blir det kalas. Så det ser mycket bra ut :)
-
Dags göra någonting annat tror jag minsann, men puss på er och hoppas ni mår bra!
Hjälp?
-
My brain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0