Min pappas dag

Äntligen jullov! Vad jag längtat och vad jag är trött just nu! Nu har all spänning och stress lagt sig vilket bidrar till trötthet, men sedan är jag även lite mörbultad efter volleyboll turneringen idag! Inte för att det varit jättejobbigt men eftersom att jag inte tränar speciellt mycket och inte brukar utsätta min kropp för slängningar hit och dit så känns det helt enkelt nu efter!

Det blir helt enkelt att lägga mig nu fastän det är lov och jag egentligen kan vara uppe hur länge jag vill :)
Får inte glömma att gratta min älskade bästa pappa idag, då han fyller hela 48 år! Så grattis till dig, du har och kommet alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! För visst är det så, att sina föräldrar och ja hela sin familj har en väldigt speciell plats i hjärtat. Man skulle aldrig kunna göra dom illa, och det värsta som finns är att göra dom besvikna eller ledsna. Så, det ska inte få hända :)
Men tillbaka till självaste 21 december, grattis pappa! <3

Nu får jag faktiskt soooooooooooova, så godnatt kära ni! Ni kanske även ser på min tex och mina ordval att huvudet inte riktigt är med och att halva min kropp redan sover :) NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0