Mellandagarna

Det var ett tag sedan, ett bra tag! Men dessa mellandagar har jag fått lägga tid på annat och helt enkelt valt bort bloggen. Tyvärr men så är livet ibland!
Dagarna har i vilket fall varit fyllda med riktigt bra och roliga saker! En underbar julafton följt av en underbar juldag, sedan har de andra dagarna spenderats med pojkvän, familj, vänner och sedan har jag kollat på fotboll! Brodern min har varit med i mellandagscupen och som trogen supporter har jag självklart kollat och hejat på :)
Så vad bjuds resten av dagarna på? Imorgon blir en lugn dag, har en liten förkylning som vill smyga på men måste vara fit for fight tills på lördag då det vankas nyår!

Nej, nu känner jag att mitt skrivande och min svenska ser för jävlig ut så tror det är dags för lite sömn. Godnatt kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0