Lugn helg

Denna helgen har bara resulterar i vila! Välbehövlig vila :) Gårddagen spenderades först med de avsnitt av julkalender jag missat innan vi åkte till Karins föräldrar för glögg kväll! Där bjöds det på god mat och dricka, dock är jag inget fan av glögg men julmust är det bästa som finns!
Idag blev jag väckt av min kära bror som hade köpt färskt bröd till oss, sedan tog jag och Karin en liten promenad till Jesper, Malin och Frans för att göra julgodis! Så från halv tolv-halv sex har jag gjort julgodis med familjen :) Riktigt mysigt och framför allt gott!

Nej, nu ska jag fortsätta se en film som går på tv. Blir att vila idag igen :) Imorgon blir det lite julklappsshopping innan jag måste sätta mig med Psykologi och Naturkunskap så att jag kan ta lov när vi väl får det.
Dessutom blir det en tripp till Göteborg på tisdag med min älskade mamma, där ska vi kolla runt lite(leta nyårsklänning!!) och även gå och mysa på Liseberg :)

Väldigt rörigt inlägg men jag har inte alla mina tankar samlade just nu, men som sagt nu blir det att återgå till filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0