31 augusti

På onsdag händer det! Då har jag 18 fyllda år i bagaget vilken medför en hel del möjligheter! Körtkort, få gå ut lagligt, köpa vissa saker lagligt, och ja en hel del annat! Att bara vara vid tanken att bli 18 ger mig ett stort leende på läpparna och gud vad jag längtar!
Onsdagen bjuds på grattning från mina föräldrar och efter skolan blir det att hämta Fransen från dagis och efter det passa honom tills Malin har slutat :) Sedan blir det helt enkelt bara att ta det lugnt och fira lite med mina föräldrar och troligtvis pojkvän :) Torsdagen blir det dock andra planer, förfest hos mig med några goa damer för att sedan dra vidare!

Det är veckans planer, blir inte helt enkelt så mycket mer än att vänta på stora dagen och man kan väl sammanfatta det som så att det jag kommer vänta på kommer att ta slut på två röda. Med andra ord kommer dagen som är min bli kortare än längtan till det, men det är första gången jag faktiskt inte blir ledsen när dagen kommer ta slut för jag vet att det är så himla mycket som väntar. Jag är lycklig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0