Onsdag

Jag sitter just nu ute på altanen och tänker på livets stora och goda frågor...
Nej, kanske är jag inte så poetisk men jag sitter faktiskt just nu ute med datorn i knät, glassen i munnen och solen i ansiktet. Jag försöker nämligen mig på att börja på min projektplan till mitt projektarbete, vilket jag tycker går väldigt bra. Tänker inte gå in på det mer då det är rätt ointressant för allmänheten :)
-
Men annars, så känner jag att lyckan är på min sida. Har ingenting att klaga över i mitt liv, utan jag känner bara ren lycka! Vilket känns otroligt skönt, då det är någonting alla vill uppnå i sina liv.
För övrigt ska jag ut och springa idag med pappsen, då vi har gjort det som en "tradition" med finare namn, så varje onsdag tar han och jag på oss löparskorna och tar oss en runda. Vilket enligt mig är väldigt bra, då vi verkligen kan peppa varandra och göra varje runda bättre än den innan. Blir förmodligen även lite övningskörning idag/ikväll då jag behöver träna lite innan min första körlektion kommer närmre och närmre. Jag ska nämligen v.16 på onsdagen ta min första körlektion, hur det kommer att gå får vi vänta och se :)
-
Känner att min fingrar, speciellt mitt högra lillfinger börjar få köldskador så är nog dags att bege sig in och fortsätta. Eller blir förmodligen något helt annat, ska nämligen fixa lite bilder och sedan skicka dessa till framkallning så jag äntligen kan få lite nya bilder på väggen min :) Så ha det bra kära läsare! Uppdatering kommer inom kort, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0