Julia 18 år

Mitt bloggande kan man inget annat än att klaga på! Men vafan, jag hinner inte alltid :) Så är livet helt enkelt!

Annars så fyllde Julieeeeette år igår, så återigen grattis till den goa tösen min! :) <3 Så mycket mer hände inte igår, eller jo faktiskt. Eftersom det var den 12:de så var jag med min älskling, då vi först bara myste osv och för att sedan bege oss till O'Learys och äta gott och ja umgås helt enkelt :) Så kvällen och dagen var väldigt bra må jag säga!

Så mycket mer än det har jag faktsikt inte att säga, ska städa osv idag samt handla lite. Både mat för mig och mamsen då pappa är bortrest men även lite gott till imorgon då vi har 300 minuter långt nationellt prov i Svenska B. Ingenting man suktar för, men men det måste göras! Det firas även med en fika med min fina vänner på Strandgatan och på fredag är vi lediga och har lov! Så, veckan har varit jobbig men ändå bra! Sammanlagt fyra nationella prov på fyra dagar! Inte illa, inte illa :)

Dags att fortsätta med plugget, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0