Vintertid

Jag har ont, i mage, hals, bihålor och huvud. YEHA! Nej, men jag är glad ändå :) Mycket nöjd efter gårdagens shopping! Och efter att vi kommit hem åkte jag till Jesper och Malin där även Karin fanns så där spenderade jag resten av kvällen. Senare sov även Karin här för att jag skulle slippa sova själv haha, bäst hon! Hatar nämligen att vara ensam hemma när det är mörkt ute, tror till exempel att en människa ska stå utanför mitt fönster...
På tal om mörkt, nu har ju det blivit vintertid och det kommer ju bli ännu mörkare på kvällarna! Kommer åka hem ifrån när det är mörkt och komma hem när det är mörkt, lite deprimerande men men :) Glömde dessutom av att man skulle dra tillbaka klockan så jag gick ju upp halv nio... Så har varit vaken ett tag haha, men ändå skönt att komma igång rätt tidigt på mornarna så att man får lite saker gjort. Nej, nu ska jag fortsätta att få ordning på mitt rum, skönt att ha det städat osv när lovet börjar så jag slipper städa då! :)
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0