Tisdag

Jag är tillbaka och som tur är mår jag en aning bättre, därför blev det skola idag. Inte hänt så mycket mer än det, bara sovit heeeela eftermiddagen, bra jobbat! Lär ju somna riktigt lätt ikväll... Jaja, ibland får man unna sig det och det var otroligt skönt men ändå är jag så trött att jag knappt orkar hålla uppe ögonen.
Annars har jag väl inte så mycket att säga, har en baaaaaaaaota uppgift i Företagsekonomin som dödar mig, men får försöka mer med den imorgon. Allt detta med likviditetsbudget och bla bla bla bla bla...
Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och sen se Desperate housewives eller ska jag se Navy CIS? Svårt val, men vi höres härliga läsare. Håll er kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0