Min dag

Precis hemkommen efter en tur till Vänersborg med Karin för att se bio, och vi såg The social network och den var riktigt bra! Märkte inte ens att den var två timmar lång som man annars kan göra och nästan längta tills att filmen tar slut och man får åka hem. Så bra initiativ av Karin som kom på idén, så en lyckad kväll :)
Annat jag gjort idag är att jag sov länge, till elva ungefär vilket i alla fall är länge för mig och då åkte jag och pappsen och åt frukost, mycket trevlig morgon, och efter det tog vi en tur till Överby :) Sen har jag bara legat och sett tv och lite annat, och varit på bio då :)
Morgondagen består av att åka till Överby igen för att fixa ett album osv så att jag och Karin kan fortsätta med vårt album som vi gör till min gammelmorfar :) Fast är man gammelmorfar om det är min pappas mammas pappa? Blir så dumt det där, men i vilket fall ska vi göra ett album till han med massa bilder från Sockatorp där han bott nästan hela sitt liv men nu måste lämna. Så, det ska vi göra, och ska också äta middag här med min bror, Malin, Frans och Karin då, bara Hannes som saknas, fy! Men men, ska faktiskt till Chicago och hälsa på honom snart, bestämdes rätt nyss så det blir kul :)
Nej, nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig, vill inte sova bort hela dagen. Utan man ska leva och ta vara på sina stunder! Mitt nya motto efter allt trissel och trassel med en viss person och lite sånt. I vilket fall är mitt motto:
LEV!

Det får också avsluta detta inlägg, blev väldigt långt kände jag men men! Nu ska jag dejta kudden och sova otroligt skönt, för jag trivs verkligen med mig själv. Just so you know! Nej, men det är inte alltid man känner så men just nu mår jag bra, så nu ska jag leva. Dock leva i drömmarnas värld!

NATTI NATT! :)
Bild på Göstas hund Flisan som även ska vara med i albumet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med ett album. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 17:11:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0