Dålig uppdatering?

Victoria tycker jag är riktigt dålig på att uppdatera, men jag gör det ju ändå två gånger per dag nu det sista? Vad begär du av mig? ;)Kom i alla fall hem precis och äter just nu daim, ska dock snart bege mig mot köket och hämta lite muffins och den lägga mig framför tvn. Bra inför träningen ;) Efter träning blir det snabba puckar hem för att duscha och äta sen äntligen till godingen, blir förmodligen bara gooooodis och film. Men det tackar jag inte nej till, och sen imorgon är det dags för dop för Frans, gosepojken min! Dom kommer hit om en stund också så får passa på att gosa riktigt mycket då, han får man inte nog av! Hans leende gör min dag och ja, han är bara allt.
Nej nu hör jag muffinsen ropa efter mig, dags att gå! Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0