3 oktober

Måste skärpa mig med fotograferingen nu, så illa att jag sitter och slår mig själv. Inte riktigt men blir smått irriterad, men får skylla på vädret... Inget roligt att fotografera nu, varken fint väder, fin natur eller någonting, en månad till sen är det himmelriket för kameran!
Annars gör jag ingenting för tillfället, endast sitter i soffan med en rumpa som somnat... HM?! Skulle tränat men blev svårt men skjuts och bussarna går ju förfärligt dåligt en söndag som denna, så det fick bli tvn och smsande men godingen min. Snart över den svenska gränsen, då blir det en vecka utan kontakt. Får helt enkelt bli mycket tränande och pluggande denna vecka så att tiden går fort :) Det blir i vilket fall sumba på fredag, hjälp!
Kommer vara död och dö på det passet, men man ska inte vara rädd för att prova något nytt :)
Dessutom är det ju som jag skrivit i annat inlägg att alla serier börjar igen denna veckan. Bra vecka ändå, lite saker som saknas men jag får helt enkelt överleva :) Och erkänn jag är rätt bra på att uppdatera nu för tiden? Ibland överraskar jag rejält :) Nu tillbaka till Greek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0