Yeha...

Åååh! Jag har inte tid att bli sjuk nu! :( Fyfan, händer alltid såhär känns det som. Blir alltid sjuk vid fel tillfällen! Men hinner nog bli bättre tills på fredag, åker i vilket fall men vore skönt att vara kry och pigg :)
I morgon är det talk show i skolan, haha lär ju gå suveränt för mig som verkligen inte är hes, snuvig eller hostar! Men men, det löser sig alltid. Ska även ringa till Oprah Winfrey show och fråga om biljetter till den showen, kan ha turen på min sida. Men det vore ju mycket till, men ändå. Kanske har charmen inne ;)
Nej, nu ska jag ta tempen sedan borsta tänderna och lägga mig om en liten stund. Ni alla får ha det så bra, och hoppas ni har överseende med att jag inte mår bra och att det då blir dålig uppdatering. Men puss på er alla, ni är guldvärda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0