Plugg

Dålig uppdatering men jag vet :) Har haft fullt upp med plugg idag och igår, då jag igår fick plugga matte hela kvällen efter ett möte med en stadsarkitekt om ett geografi arbete. Så ja, igår var det fullt upp och idag var det massa plugg i skolan och efter skolan var det fika och sen överby för att köpa mössa och halsduk. Med andra haft lite att göra :)
Imorgon får jag se vad som händer, blir ingen direkt sovmorgon vill faktiskt plugga. Eller vill och vill, vill mest få gjort allt innan nästa vecka så att jag då slipper känna mig stressad över att resa iväg. Så ser läget ut :) Därför ingen uppdatering skett!
Nu väntas mat, och jag är hungrig, riktigt hungrig. Hittade även massa jätte fina ringar idag som jag önskar mig, WII :)
Time for food! LOVE!


Två av alla ringar som faller mig i tycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0