Hej och godkväll

Duktig jag är på att uppdatera känner jag men ibland får man ha sina små pauser! Har nämligen försökt att plugga en sådan lördag som idag, roligt va? Nej, men mycket behövligt! Försöker lägga mig i en bra fas inför USA som jag ska till om 13 DAGAR!!! Jag längtar som jag inte vet vad, blir till att packa så lite som möjligt för att få plats med så mycket som möjligt hem igen haha, shoppingfreak jag vet...
-
Har i vilket fall gjort klart en uppgift i företagsekonomin och börjat på en till uppgift som är tills fredag. Usch, hatar plugg just nu men sådant behövs också att göra, tråkigt nog :)
-
Uppdaterar senare igen, nu ska jag försöka koppla in den smarta delan av hjärnan igen, kan bli kortslutning men om jag har tur så lyckas jag! Blir förmodligen till att färga håret sen igen, toooooo red!
-
Litet kik på håret, det är rött, jag lovar...
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0