Början på sjuka

Dålig uppdatering igen! Men vaknade med migrän idag och tog mig en sovmorgon och det har inte riktigt gått över på hela dagen. Varit väldigt trött och utmattad hela dagen så blev till att sova direkt när jag kom hem. Har även haft känningar i bröstet och halsen av astman och ja, nu har den kommit. Hostar som jag vet inte vad, och hes blir jag också. Fyyyy, vill ju inte bli sjuk nu :( Är ju USA som gäller om en vecka!!
Men men, hoppas det går över snabbt :) Mer har jag nämligen inte gjort idag, och har inte hunnit uppdatera eller orkat förrän nu. Men hoppas ni har överlevt godingar :) Nu ska jag fortsätta att se på Lyxfällan och ja, försöka krya på mig! LOVE =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0