Bloggen

Vet seriöst inte vad jag gjort med min design, men kvittar vilka inställningar jag gör så kommer denna skit tillbaka igen! Så tråkigt bara, för det förstör hela bloggen, den ser så ja, dålig ut. Någon snäll själ som vet vad som har hänt?! Känner snart paniken sprida sig, men det löser sig väl. Om si sådär några år :)
I vilket fall har jag spenderat dagen med en snabb takt, blev först att åka till stan med karin, köpte fika osv sen åkte vi till hennes syster med barn och var där en stund och efter det blev jag körd till överby och var där tills fem och sedan hem osv :) Ingen jätte snabb takt men har gjort en hel del, dock inte allt nedskrivet! Tänkte för övrigt lägga mig rätt tidigt i kväll, så jag vaknar rätt tidigt och kan åka och träna. Blir förmodligen lunch med morfar min också, men får se vad dagen bjuder på!
Nej, nu ska jag fortsätta se på tv en liten stund sen lägga mig. Ha en underbar kväll och sov så gott :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0