1 timmas sömn

En timmas sömn och varit vaken sedan halv två inatt, kan inget annat än att älska jetlag...
Nej, fyfan rent ut sagt. Det där med tidskillnader är jobbigare än vad man tror. Ändå sovit en hel del denna helgen men denna natt sov jag endast en timma mellan halv ett och halv två. Känns otroligt lyckat må jag säga! Dagen lär bli tuff, men men bara att kämpa.
Men men, just nu sitter jag med en kopp med varm oboy och macka. Var hungrig som en varg och ska snart bege mig till duschen. Om jag missar bussen idag så vet jag inte vad jag gör, har haft 1,5 timma att göra ordning mig så jag lär ju vara klar i tid om man säger så.
Men nu kurrar magen igen så dags att fylla på fatet med mer macka, hoppas ni sovit mer än jag idag! Uppdaterar senare om jag inte somnat på skolbänken...
Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0