Onsdag

Jag är trött, jag är sur, jag är ditt och datt. Helt enkelt inte speciellt positiv! Men men, efter en dags jobb och skola längtar jag bara mer och mer efter min säng. Och snart, är den äntligen vid min sida, eller förhoppningsvis jag på den.... Snart helg också och den ser ut att bli mycket bra :) Men innan helg är det torsdag, alltså imorgon och imorgon blir det premiären av Sex and the city 2, SATC2! WIIIIHO, blir mycket kul.

Fast, nu orkar jag inte mer. Ska lägga mig och deppa för att jag aldrig någonsin blir frisk, som om jag inte redan haft allt? Nej, nu kommer snuvan tillbaka och jag är mer än glad................................................................

GODNATT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0