Moooorning

GOOD MÅÅÅÅÅRNING
Fastän att jag somna innan halv elva igår så är jag ändå lika trött för denna dag, livet leker.... Eller så inte, muntligt nationella i franska väntar också, jag är sååå laddad att jag inte kan sitta still. Men men, skolan är snart slut och snart dags för det efterlängtade sommarlovet!

Nej, nu får jag försöka göra någon nytta. Inte för att det skulle inträffa men kan i vilket fall "låtsas" vara duktig och "låtsas" arbeta och "låtsas" mentalt förbereda mig inför muntliga.



Bild från förra våren/sommaren. Nya bilder kommer att läggas upp inom kort, när jag fått tummen ur och lagt in bilderna från min externa hårddisk to this compuuuutaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0