Måndag

Ny vecka, ny start och det känns helt okej. Går bara till halva onsdag och då ska jag iväg till Lager157 och på torsdagen blir det Göteborg. Alltså shopping på shopping! I LIKE IT

Just nu äter jag, något jag inte tycker om. Det smakar inte som vanliga spaghetti och köttfärssås utan något aa... Men får äta lite sen får jag ta ostbågarna som jag hellre vill stoppa i mun haha :) Efter detta blir det nog en liten tur ut, för att sedan komma hem och plugga. Panik, stress och oro är bara första namnet. Men bara att fortsätta kämpa!

Nej, nu ska jag fortsätta äta och läsa franska grammatik! Hoppas man får mer än IG, hoppas kan man göra och försöka!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0