Måndag

Jobbat hela helgen och varit allmänt trött men nu ny vecka och nya tag! Dessutom bara tre veckor kvar i skolan, eller 3,5 men den sista veckan är det på ett ungefär bara lek som gäller haha :) Så, nu gäller det att satsa och jag ska verkligen försöka med bra betyg. Fast språkämnena kan jag inte få så höga men de andra ska jag försöka med! Men, skoltröttheten knackar en på axeln, någon med samma känsla? Men som sagt, inte långt kvar så varför inte låta tröttheten knacka så axeln går sönder för sen är man fri och kan leva livet utan massa skoltankar.

Nej, nu ska jag be mina föräldrar att sätta på maten, är gör hungrig och vi skulle vänta på att pappa skulle komma hem och vem kom innanför dörren för 5 minuter sedan? Jo, min pappa så nu ska det spisas, kokas och lagas mat!
Hungrig flicka, sur Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0